![](https://mallofsofia.bg/wp-content/uploads/2023/06/PirinHill-logo.jpg)
![](https://mallofsofia.bg/wp-content/uploads/2022/03/mall-of-sofia-logo-tezenis.webp)
Tezenis
![](https://mallofsofia.bg/wp-content/uploads/2022/03/mall-of-sofia-tezenis-1.webp)
![](https://mallofsofia.bg/wp-content/uploads/2022/03/mall-of-sofia-tezenis-3.webp)
![](https://mallofsofia.bg/wp-content/uploads/2022/03/mall-of-sofia-tezenis-2.webp)
Марка с космополитен характер, дължащ се на верига от магазини, която продължава да се разраства: над 500 магазина в 18 държави.
Основана през 2003, Тезенис покорява ‘младия’ пазар с колекции бельо и домашни облекла за нея, него и за малчугани.
Музика за фон, простор и полиран бетонов под са характерни за магазините Тезенис. Колекциите са основни, младежки и неангажиращи, в непрекъснато развитие, подчертани всяка седмица с нови артикули посветени не само на жени и мъже, но и на деца.
Музика за фон, простор и полиран бетонов под са характерни за магазините Тезенис. Колекциите са основни, младежки и неангажиращи, в непрекъснато развитие, подчертани всяка седмица с нови артикули посветени не само на жени и мъже, но и на деца.
Концепцията за продажби е различна с това, че всички стоки са разположени по начин, по който клиента вижда и избира какво му харесва. Ценовата политика е изключително конкурентна, насочена към млади хора търсещи съотношение между цена и качество.